Co myslíte? Jakou roli hrají v našem životě vůně? V mnoha případech, než něco uvidíme, nebo se toho dotkneme, ještě před tím to ucítíme!“

Otázka na úvod:  Kdo z vás používá značkové parfémy (Dior, Gucci, Davidoff, Kenzo, Boss, Chanel)? Většina z nás si je šetří na ty "lepší příležitosti", je to tak?

Vůně sama o sobě se nedá patentovat, proto se tyto receptury přísně tají. Představte si, že existuje firma, která mícha vůně ze stejných vonných esencí jako značkové parfémy, a protože zde neplatíte značku, tak si můžete takové parfémy pořídit za pětinovou a nižší cenu. To znamená 350,- Kč za parfémy, které běžně stojí 1.500,- Kč a více.

Už někdo z vás vyzkoušel levnou vůni někde ze stánku? A byl spokojen?? Ne, samozřejmě že ne. A tady je právě ten obrovský rozdíl. Naše parfémy vydrží vonět stejně dlouho, jako značkové originály.

Vím, že budete spokojeni. A to nejen Vy, ale i ti Vámi obdarovaní

   

Společnost na výrobu parfémů FM Group má již bezmála desetiletou historii. Filozofie firmy je zprostředkovat spotřebiteli, tedy Vám, známé značkové a moderní vůně v co nejlepší ceně a v původní kvalitě. Vlastní ji velice úspěšná polská podnikatelská rodina Trawinských, která před založením FM Group působila v oblasti vůní a parfémů už 8 let a zásobovala parfumerie po celém světě. září roku 2004 se firma FM Group přizpůsobila požadavkům spotřebitelů, změnila svoji strategii prodeje a přešla na síťový marketing. Tento způsob distribuce umožňuje podnikání každému zákazníkovi - spotřebiteli parfémů FM. Díky tomu se FM Group začala dynamicky mezinárodně rozvíjet a za dva roky se objevila ve 26 zemích Evropy a setkala se s velkou spokojeností spotřebitelů.Pro většinu značkových parfémů běžně dostupných v parfumeriích vyrábí vonné esence společnost DROM. Jedna z největších a nejlepších společností tohoto druhu na světě, která vznikla v roce 1911. Má sídlo v Mnichově, laboratoře a továrny ve více než 43 zemích světa. Firma Drom vyrábí vůně pro 85% největších a nejznámějších producentů parfémů na světě : Hugo Boss, Christian Dior, Gucci, Giorgio Armani, Chanel a mnoho dalších.
Díky deseti letům působení v oblasti vůní patří rodina Trawinských mezi exklusivní zákazníky společnosti DROM a vidí do pozadí obrovského celosvětového byznysu, kterému se říká "značkové parfémy". A právě na tom, že vůně nelze patentovat, je postaven geniální obchodní tah firmy FM Group. Od společnosti DROM
kupuje originální vonné esence, ve vlastních továrnách je dává do svých flakónů a výsledkem je vysoce kvalitní parfém, který pod značkou FM stojí o 70-90% méně, než ty samé "značkové vůně" v parfumerii, kde 70-90% z ceny platí spotřebitel jen za značku, originalitu flakónu, logistiku, sklady atd...

Flakónky jsou plné a krásně zabalené v krabičkách v průhledné fólii. Dámské parfémy obsahují 30 ml a pánské 50 ml. A navíc máte možnost si naráz vyzkoušet jak voní 120 parfémů, dá vám někdo takovou možnost?